torsdag 18 februari 2016

Till alla mina fans...

... och då menar jag inte fans med ett engelskt uttal utan mer så som Magnus och Brasse skulle ha uttalat sig i denna visa.
Jag har tydligen en förmåga att dra till mig vissa upprörda (läs intellektuellt understimulerade), självgoda (läs narcissister) som är modiga nog att med brist på självinsikt försöka trycka ner "svaga och inkompetenta kvinnor som kvoterats in i maktens korridorer".
Till alla mina fans därute;
Ni är hjärtligt välkomna till ett förutsättningslöst samtal på polisstationen där vi kan diskutera huruvida ert utövande av yttrandefriheten anses vara lagligt eller ej. Sedan kan vi diskutera vem av oss som förtjänat folkets förtroende att föra deras talan i de demokratiska samtalen och vara en röst i de demokratiska besluten.
Förtal, hemfridsbrott och stalking känns ju som något ni kan bidra med i det ni kallar "maktens korridorer". Själv använder jag mig av några troligtvis sällsynta egenskaper (i era kretsar i vart fall) så som lyhördhet, respekt för olika åsikter och allas lika rätt under lagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar